paraatléta

Kanyó Zsolt vagyok, Fair Play díjas, kerekes székes, dobóatlatléta. Két éves versenyzésem alatt, kétszer választottak az év legeredményesebb sportolójának Nógrád megyében, speciális kategóriában. Sporttevékenységem alatt sokféle cég vitaminjait, termékeit kipróbáltam, és fogyasztottam. Most itt a Pharmanex új táplálék kiegészítő csomagja, amiben háromszor több hatóanyag van, mint az eddigiekben, és csak természetes alapanyagokból készülnek. Benne van mindaz a vitamin, ásványi anyag, és nyomelem, amelyre naponta szüksége van szervezetünknek. Egy hónapi fogyasztás után bátran állíthatom, hogy ezek a termékek nagyon jók, és nélkülözhetetlenek az aktív sportoláshoz!

Friss topikok

Saját tapasztalataim a Pharmanexről

2009.03.09. 11:32 :: Paraatléta

Vácon megrendezett mozgássérült konferencián, egy felkérésnek tettem eleget, ahol mint parasportoló, az életemet megváltoztató körülményekről kellett beszélnem nem mozgássérült embereknek, Dani Gyöngyivel együtt.

Itt ismerkedtem meg Runyai Máriával, aki a Mégis Élni Alapítvány kuratóriumi elnökeként, lábbal és szájjal festő emberek műveit mutatta be. Nagy hatással volt rá az életfelfogásom, a sporthoz fűződő elszántságom, és felajánlotta, hogy segíteni fog a céljaim elérésében.

 

December 16-án Ő is jelen volt a Fair-play díj átadáson Budapesten, és kaptam tőle egy olyan sportolók számára kifejlesztett táplálék-kiegészítő csomagot a részletes használati útmutatóval együtt, amelyet az amerikai olimpiai csapat is használ.

 

 

Ezek a termékek rendelkeznek minden szükséges bevizsgálással és engedéllyel, WADA minősítésűek, de fontosnak tartottam, hogy én is utánajárjak ezeknek a minőségi kritériumoknak. A termékek leellenőrzése után az egyesületem és én is úgy döntöttünk, hogy mivel nem tartalmaznak tiltott, vagy egészség károsító anyagokat, én elkezdtem a fogyasztásukat. A termékeknek köszönhetően folyamatosan nő a terhelhetőségem, a fizikai állóképességem és a vitalitásom. Az elmúlt években fogyasztott táplálék kiegészítők után nem tapasztaltuk ezeket az eredményeket. Edzőmmel, Szikora Gyulával bátran kijelentjük, hogy ezek a termékek a legjobbak és elengedhetetlenek az aktív sportoláshoz és a sikerek eléréséhez.

 

A teljes (téli és nyári) amerikai olimpia válogatottat már évek óta a Pharmanex támogatja termékekkel, a hazai versenyzők közül Cseh László és a teljes úszóválogatott már ezekkel a termékekkel készült a pekingi Olimpiára, a kajak-kenu válogatott, a Haller-Pető evezős egység és Szávay Ágnes is ennek a cégnek a termékeit fogyasztja.

 

Én biztos vagyok benne, hogy ezekkel a termékekkel minden sportoló formajavulást, és még több sikert érhet el a hazai és a  nemzetközi versenyeken, ahol büszkén képviselhetjük hazánkat.

 

Szólj hozzá!

Címkék: tapasztalatok a phyarmanexről

A bejegyzés trackback címe:

https://paraatleta.blog.hu/api/trackback/id/tr88991002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása